داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

یک سال دیگر - زندگی در دو پرده

زندگی در دو پرده

پرده اول :

 یک سال دیگر هم گذشت .یک سال پیرتر شدم .یک سال تنهاتر،

یک سال نا امیدتر و دورتر از همۀ آرزوهایی که در جوانی به

دنبالش بودم و نمی دانستم این قدر دست نیافتنی هستند .

وقتی جوان بودم و توانمند ، کمبود تجربه بهانه ناکامیابی ها

بود وحالا که کوله باری از شکست ها را به عنوان تجربه بدوش

می کشم ، خدایا چقدر احساس ضعف می کنم !

پرده دوم :

یک سال دیگر گذشت ، یک سال پراز تلاش و محقق شدن

برنامه هایم . سال پیشی گرفتن از رقبا و بهتر بگویم به زمین

 زدن آنها . سالی که به یاری دانش و تجربه و مشاوره، خیلی

خیلی به موفقیت نهایی نزدیک شدم . سالی شلوغ و پر رفت

 و آمد ، که برای شناخت و سلطه بر محیط کار و زندگیم کاملا

 ضروری بود . امیدوارم با همین سلامت وانرژی  جسمی و

 روانی سال آینده خودم را به قلۀ خواسته هایم برسانم .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد