داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

پیامبران دروغین

پیامبران دروغین چونان گوسفندانی هستند که در نهادشان

خون گرگ میجوشد اینان در آغاز  دعوت خود می گویند جهنم

 جایی است که مهربانی نباشد  و آتش آن از کینه ها و دشمنی ها

شعله ور است اما هرگاه  بر سرنوشت امت چیره شوند خشونت

 را متن اصلی کتاب مقدس تفسیر و ترویج می کنند و مخالفان را

یکسره به جهنم خود ساختۀ این جهانی وعده می دهند .

بر گرفته از دیالوگ ابتدایی فیلم سینمایی گوگرد (brimstone)

من از تاریکی شب ها نمی ترسم ولی ...

من از تاریکی شب ها نمی ترسم ولی از آنها که

 در سیاهی شب  کمین کرده اند می ترسم.

من از زیبایی روز لذت می برم ولی باز هم ،

از زشترویانی که ممکنست  نقاب ریا ،

چهرۀ زیبایی به آنها داده باشد ،بیمناک هستم.

من عاشق صداقت و رو راستی هستم ولی

سخنان و رفتارهایی که آمیخته ای از  راست

 و دروغ و صداقت و ریا می باشد مرا کلافه

کرده است .

من می ترسم، بیمناکم و کلافه و به دنبال

سر نخ این ناهنجاری های خانه برباد ده .