داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

داستانک های شیشه ای

داستان کوتاه و شعر و ....و مهربانان ،نقد و نظر فراموش نشود

تفسیر روز از ایران خانم

یَتَخَبَّطُهُ الشَّیْطَانُ مِنَ الْمَسِّ (سورۀ بقره آیۀ 275)

هم مخبط دینشان و حکم شان ( مولوی - حکایت : پادشاه جهود که نصرانیان را می کشت از بهر تعصب)

 

من مانده بودم اعمال یکسره سفیهانه و دیوانه وار شما را چگونه توجیه کنم

خوشبختانه قرآن مجید پاسخ خوبی به این سوال من داده که اینان  بر اثر تماس با

شیطان دیوانه شده و تعادل خود را از دست می دهند. و چه شیطانی شرور تر از

و فریبکارتر ازهمسایۀ بالایی ما و شیطان نفس که با وسوسۀ مال و قدرتِ خداگونه

شما را به دیوانه هایی بی مهار تبدیل کرده است.

 مولوی هم به کمک من آمده  و رفتار های شما را در یک عبارت کوتاه بخوبی

 نشان می دهد.

 

ایرانِ مام ِمیهن

 31 فروردین 403

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد